Ad-Dicted to Education! naziv je novog projekta koji će se provoditi u našoj školi od rujna 2019. do kolovoza 2021. Cilj projekta je naučiti interpretirati reklamu i njene dijelove, razvijati kritičko mišljenje, poticati toleranciju i otvorenost prema različitosti, oblikovati svijest o odgovornoj potrošnji te graditi svijest o europskoj kulturnoj baštini. Pet je zemalja partnera: Španjolska (koordinator), Hrvatska, Italija, Grčka, Poljska i Rumunjska. Troškovi projekta (24.135,00 eura) bit će podmireni iz EU fondova.
U našoj školi projektni tim čini 11 učitelja i to Ivana Rako Vuksan – koordinatorica te ostali članovi tima Alma Šuto, Matea Znaor, Vesna Vuleta, Andrijana Bagarić, Nediljka Gudelj, Tomislava Repušić, Dražena Livajić, Kristina Jakić, Nikola Vučemilović i Josip Jonjić. U projektu sudjeluju učenici od 5. do 8. razreda. Učenici će kroz brojne projektne aktivnosti promatrati reklame, njihov utjecaj na javnost te će i sami stvoriti reklamu. Sudjelovat će i u aktivnostima upoznavanja, izrade loga, prezentiranja svoje baštine te aktivnostima evaluacije. Uz online zadatke učenici će imati priliku putovati u tri zemlje: Grčku, Italiju i Španjolsku te u svoju školu i svoj dom primiti učenika iz neke od zemalja partnera.